Останні новини

Запрошуємо у нову епоху кастом революції: Нові SOFTAIL вже у Україні!

Запрошуємо у нову епоху кастом революції: Нові SOFTAIL вже у Україні!

Саме цікаве тут 

НОВІ ШАСІ, Рама/маятник і ВИСОКО ПРОДУКТИВНА ПІДВІСКА

Керування Softail тепер вступає в нову еру з легшою, міцнішою рамою, що піднімає експлуатаційні характеристики на вищий рівень, зберігаючи при цьому класичний вигляд хардтейла та забезпечуючи сучасний стиль їзди. Переваги нового шасі: збільшені кути нахилу для багатьох моделей, - чіткіша реакція при поворотах, - швидше прискорення, - швидша маневреність, - зменшена вага та легше зняття з бічної стійки, ніж у попередніх моделей.

Нова трубчата рама високої міцності з вуглецевої сталі формує основу шасі Softail 2018 року і у поєднанні з маятником значно підвищує міцність шасі. Сама рама на 65% міцніша, за попередню конструкцію Softail, що приводить до підвищення загальної міцності шасі на 34%. Її конструкція також забезпечує зниження складності зі зменшенням кількості деталей на 50% та зварних швів на 22%.

inline_w034875ac0955f7e8eefb606643cfe23_66dd3f6ae841.jpg

Передбачено два унікальних маятники — один для вузької і один для широкої задніх шин. Широке шасі на 5,89 кг (15%) легше, у той час як вузьке шасі знижує вагу на 8,16 кг (20%). Маятник передає рух заднього колеса в моноамортизатор під сідлом, зберігаючи при цьому чисті, класичні лінії рами хардтейла.

Нова високопродуктивна передня підвіска з технологією подвійного вигину клапанів — вперше представлена на турингових моделях 2017 року — забезпечує амортизацію, що подібна до картриджної вилки, але з покращеними, більш чутливими характеристиками амортизації. Вона оптимізована як для зручної крейсерської швидкості, так і натхненної їзди з ходом 130 мм. Змінений нахил та хід також покращують керованість.inline_xfaaa96e176601992bb39171120f745b_82c061468173.jpg

Дізнайся більше

Нова задня підвіска з моноамортизатором зберігає класичний вигляд хардтейла, а оновлена геометрія покращує їздові якості, зчеплення та керованість. Ця підвіска, яку легко регулювати для попереднього натягнення пружини, забезпечує діапазон корисної вантажопідйомності у 217 кг для підвищення комфорту пасажира та оптимального керування.

Повністю нові моделі Softail стали аж до 17 кг легшими, що забезпечує покращену потужність на одиницю ваги, і сприяє швидшому прискоренню, кращому гальмуванню та динамічному входженню у повороти у поєднанні зі збільшенням кутів нахилу для багатьох моделей. Деякі моделі оснащені новими шинами, спеціально розробленими для роботи з новим шасі Softail, а також відрізняються оптимізованими конструкціями і покращеними з'єднаннями для впевненої та надійної експлуатації за усіх умов їзди. 

inline_xca3ab1a5a66876f504f26d4c1e461e8_dd59e127f526.jpg

НОВИЙ ДВИГУН З ДВОМА ВАРІАНТАМИ ОБ'ЄМУ

Всі моделі Softail 2018 року отримують нове серцебиття від найпотужніших двигунів, які будь-коли пропонувалися для круїзерів Harley-Davidson Big Twin: нових Milwaukee-Eight™ 107 і 114 V-Twins. Двигуни Milwaukee-Eight зберігають знаковий 45-градусний кут циліндру V-Twin, у якому верхній край з широким плечем підкреслюється одним розподільним валом, що звужується до тонкого нижнього краю для надання м'язистого вигляду.

Жорсткі точки кріплення нової рами Softail розроблені таким чином, аби щільно закріпити двигун та підвищити міцність шасі. Двигуни Milwaukee-Eight для моделей Softail також мають оновлену систему з подвійним внутрішнім урівноважуючим валом, що знижує вібрацію двигуна, зберігаючи при цьому знайоме відчуття Harley-Davidson. Звук ‘potato-potato-potato’ торгової марки Harley-Davidson виходить ще голоснішим з меншим вхідним та механічним шумом.

Доступні два варіанти об'єму двигуна:

Milwaukee-Eight™ 107 - 1745 куб.см - стандарт на всіх моделях

Milwaukee-Eight™ 114 = 1868 куб.см — опційно для Fat Bob 114, Fat Boy 114, Breakout 114, Heritage Classic 114

inline_w561de2181e912a1f01cb9e50faa8d93_25292c51f34f.jpg

Актуальні ціни


НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКИМИ ОСНАЩЕНИЙ КОЖНИЙ SOFTAIL

• Унікальні світлодіодні фари Daymaker на всіх моделях

• Покращена зарядка електричної системи, більш ніж вдвічі на холостих швидкостях

• Задній амортизатор з легким регулюванням попереднього навантаження (спосіб залежить від моделі)

- Гайковий ключ під сідлом: Softail Slim, Street Bob, Low Rider

- Зовнішня ручка для ручного регулювання: Fat Bob, Fat Boy, Breakout

- Муфта регулювання під сідлом: Deluxe, Heritage Classic

• Нова панель приладів

• Увімкнення запалювання без ключа та система безпеки у стандартній комплектації

• Порт зарядки USB, встановлений на кермовій колонці

• Нові паливні баки

Якщо ви хочете зв'язатись з нами, будь ласка, вкажіть ваші дані нижче.
Optional
Optional