Останні новини

HARLEY-DAVIDSON РОЗКРИВАЄ BIG TWIN CUSTOM REVOLUTION

07 вересень 2017

HARLEY-DAVIDSON РОЗКРИВАЄ BIG TWIN  CUSTOM REVOLUTION

Контактна особа:

Наймасштабніший за усі часи проект розвитку продукції Product Development Project відкриває для Harley-Davidson ® 115 й ювілейний рік з новими мотоциклами Fat Boy, ® Heritage Classic, Low Rider, ® Softail Slim, ® Deluxe, Breakout, ® Fat Bob ® і Street Bob ®.

  • Вісім нових кастомних мотоциклів Softail® готові до 2018 року

· Усі вони з міцнішою, легшою сталевою рамою та маятником, а також передньою і задньою підвіскою преміум-класу

  • З новим двигуном Milwaukee-Eight® 107; доступний також двигун 114

· Автентичний стиль та сучасний дизайн створюють унікальний і приголомшливий вигляд

Щоб відсвяткувати 115-річний ювілейний рік компанія Harley-Davidson ® Motor Company запускає цілковиту кастомну революцію: Вісім нових абсолютно нових моделей Softail®, які поєднують їздові характеристики лінійки Dyna® з неперевершеним зовнішнім виглядом лінійки Softail.

Розроблені в рамках найбільшого проекту з розвитку продукції (Product Development Project) в історії компанії, нові мотоцикли відрізняються більш міцною та значно легшою рамою, створеною для приборкання високого крутного моменту нових двигунів Milwaukee-Eight® 107 і 114 із подвійним врівноважуючим валом.

Завдяки високоефективній передній підвісці з технологією подвійного вигину клапанів та прихованому задньому моноамортизатору, що легко налаштовується, моделі Softail 2018 року у агресивному стилі швидші, легші та відрізняються кращою керованістю, ніж будь-які їхні попередники-круїзери Big Twin.

Пол Джеймс , керівник з портфоліо продуктів Harley-Davidson Motor Company:

«Нові Softails є результатом найбільшої програми досліджень і розробок в історії компанії. У революційний дизайн цих нових круїзерів вкладено тисячі годин досліджень та випробувань. Ми зосередилися на тому, аби підняти загальний досвід райдера на вищий рівень, де автентичність, спадщина та душа зустрічаються з сучасними технологіями для їзди, яку треба відчути, аби повірити у неї».

І, розглядаючи історію, автентичність та стиль ДНК Harley-Davidson через призму сучасності, вісім нових моделей Softail отримали абсолютно новий дизайн, який значно відрізняє їх від їхніх попередників та один від одного. А, відштовхуючись від нової основи стилю, комфорту та технічних характеристик, нове покоління заводських кастомних круїзерів готове ще більше покращити досвід райдерів завдяки їхній власній персоналізації.

Бред Річардс , віце-президент з дизайну та стилю компанії Harley-Davidson Motor Company:

«Автентичність дизайну Harley-Davidson походить від кропіткої праці над деталями від початку до кінця — це важко зробити і важко скопіювати». Мотоцикли Harley-Davidson — це не товар; вони передаються з покоління в покоління. Ми прискіпливо ставимося до кожної гайки та болта на мотоциклі, усіх обробок та кожної найдрібнішої деталі. Нова рама Softail подібна витвору мистецтва, і чим більше ви експлуатуєте мотоцикл, тим красивішою вона стає. Його дизайн говорить про спільну роботу, якої вимагає наш стиль та інженерні процеси».

НОВІ ШАСІ, Рама/маятник іВИСОКО ПРОДУКТИВНА ПІДВІСКА

Керування Softail тепер вступає в нову еру з легшою, міцнішою рамою, що піднімає форму та експлуатаційні характеристики на вищий рівень, зберігаючи при цьому класичний вигляд хардтейла та забезпечуючи сучасний стиль їзди. Переваги нового шасі включають збільшені кути нахилу для багатьох моделей, чіткішу реакцію при поворотах, швидше прискорення, швидку маневреність, меншу вагу та легше зняття з бічної стійки, ніж у попередніх моделей.

Нова трубчата рама високої міцності з вуглецевої сталі формує основу шасі Softail 2018 року і у поєднанні з маятником значно підвищує міцність шасі. Сама рама на 65% міцніша, за попередню конструкцію Softail, що приводить до підвищення загальної міцності шасі на 34%. Її конструкція також забезпечує зниження складності зі зменшенням кількості деталей на 50% та зварних швів на 22%.

Передбачено два унікальних маятники — один для вузької і один для широкої задніх шин. Широке шасі на 5,89 кг (15%) легше, у той час як вузьке шасі знижує вагу на 8,16 кг (20%). Маятник передає рух заднього колеса в моноамортизатор під сідлом, зберігаючи при цьому чисті, класичні лінії рами хардтейла.

Нова високопродуктивна передня підвіска з технологією подвійного вигину клапанів — вперше представлена на турингових моделях 2017 року — забезпечує амортизацію, що подібна до картриджної вилки, але з покращеними, більш чутливими характеристиками амортизації. Вона оптимізована як для зручної крейсерської швидкості, так і натхненної їзди з ходом 130 мм. Змінений нахил та хід також покращують керованість.

Нова задня підвіска з моноамортизатором зберігає класичний вигляд хардтейла, а оновлена геометрія покращує їздові якості, зчеплення та керованість. Ця підвіска, яку легко регулювати для попереднього натягнення пружини, забезпечує діапазон корисної вантажопідйомності у 217 кг для підвищення комфорту пасажира та оптимального керування.

Повністю нові моделі Softail стали аж до 17 кг легшими, ніж раніше, забезпечуючи покращену потужність на одиницю ваги, що сприяє швидшому прискоренню, кращому гальмуванню та динамічному входженню у повороти у поєднанні зі збільшенням кутів нахилу для багатьох моделей. Деякі моделі оснащені новими шинами, спеціально розробленими для роботи з новим шасі Softail, а також відрізняються оптимізованими конструкціями і покращеними з'єднаннями для впевненої та надійної експлуатації за усіх умов їзди. Нові дизайни та матеріали сідла забезпечують комфорт для ширшого діапазону райдерів та для тривалих поїздок.

НОВИЙ ДВИГУН З ДВОМА ВАРІАНТАМИ ОБ'ЄМУ

Всі моделі Softail 2018 року отримують нове серцебиття від найпотужніших двигунів, які будь-коли пропонувалися для круїзерів Harley-Davidson Big Twin: нових Milwaukee-Eight™ 107 і 114 V-Twins. Двигуни Milwaukee-Eight зберігають знаковий 45-градусний кут циліндру V-Twin, у якому верхній край з широким плечем підкреслюється одним розподільним валом, що звужується до тонкого нижнього краю для надання м'язистого вигляду.

Жорсткі точки кріплення нової рами Softail розроблені таким чином, аби щільно закріпити двигун та підвищити міцність шасі. Двигуни Milwaukee-Eight для моделей Softail також мають оновлену систему з подвійним внутрішнім урівноважуючим валом, що знижує вібрацію двигуна, зберігаючи при цьому знайоме відчуття Harley-Davidson. Звук ‘potato-potato-potato’ торгової марки Harley-Davidson виходить ще голоснішим з меншим вхідним та механічним шумом.

Доступні два варіанти об'єму:

Milwaukee-Eight™ 107

(107 CID; 1745 куб.см) стандарт на всіх моделях

• діаметр циліндра 100 мм і хід поршня 111,1 мм, зі ступенем стиснення 10,0:1

• 0-60 миль/год — на 10% швидше прискорення, ніж з двигуном High Output Twin Cam 103

• 60-80 миль/год/на 5-й передачі — на 16% швидше прискорення, ніж з двигуном High Output Twin Cam 103

Milwaukee-Eight™ 114

(114 CID; 1868 куб.см) — опційно

• Доступний на чотирьох моделях: Fat Bob 114, Fat Boy 114, Breakout 114, Heritage Classic 114

• діаметр циліндра 102 мм і хід поршня 114,3 мм, зі ступенем стиснення 10,5:1

• Вентиляційний вхід з графікою 114 та значком

• Антиблокувальна система входить у базову комплектацію.

• 0-60 миль/год — на 9% швидше прискорення, ніж з двигуном Milwaukee-Eight 107

• 60-80 миль/год/на 5-й передачі — на 13% швидше прискорення, ніж з двигуном Milwaukee-Eight 107

ВІСІМ НОВИХ МОДЕЛЕЙ SOFTAILS І ЇХНІ ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Fat Boy®

Легендарний мотоцикл Fat Boy, який протягом десятиліть визначав сучасний кастомний стиль, перевершив себе. Фактурне та вишукане покриття «матовий хром» забезпечує зухвалий, атлетичний стиль, що демонструє потужний двигун та нові покращені їздові якості й керованість цього мотоцикла.

• Агресивна, напориста постава та першокласний дизайн

- Сучасна інтерпретація класичного корпусу передньої фари

- 160-міліметрова передня шина — найширша з будь-коли встановлюваних на моделі Harley-Davidson — огортає суцільне переднє колесо Lakester

• Зниження ваги на 16 кг у порівнянні з попередньою моделлю

• Антиблокувальна система входить у базову комплектацію.

• 240-міліметрова задня шина з суцільним заднім колесом Lakester

• Опційно: Двигун Milwaukee-Eight 114

Heritage Classic

Дизайнерські акценти нагадують затемнений стиль вінтажних моделей Harley-Davidson 1950-х років у сучасній інтерпретації.

• Нове знімне вітрове скло

• Нові жорсткі, герметичні, вологостійкі кофри із замком

• Більш висока підвіска з підвищеною вантажопідйомністю пасажира та вантажу

• Зниження ваги на 17 кг у порівнянні з попередньою моделлю

• Опційно: Двигун Milwaukee-Eight 114

• ABS та круїз-контроль у стандартній комплектації

Low Rider®

Натхненний індивідуалізмом епохи кастомних чоперів 1970-х років, новий Low Rider легший і швидший та з неймовірними характеристиками керованості, які навіть не можна було уявити у ті часи.

• Спідометр та тахометр, встановлені на баку, підсвітка фар та графіка на баку у ретро-стилі

• 19-дюймовий передній і 16-дюймовий задній литі диски Radiate

• Скошений глушник «2-в-2»

Softail Slim®

Позбавлений усього зайвого, Slim віддає належне післявоєнним кастомним бобберам з вузьким заднім краєм, обрізаним переднім крилом, одномісним сідлом та мінімальним хромом.

• Темна обробка прикрашає мережевні колеса, голлівудське кермо та абсолютно новий дизайн переднього краю

• Низьке сідло «tuck and roll»

• Сміливий та стильний дизайн передньої фари та кришки вилки

• Зниження ваги на 17 кг у порівнянні з попередньою моделлю

Deluxe

Класичний розкішний мотоцикл, що виділяється на будь-якій вулиці, Deluxe виблискує яскравим хромом, забезпечуючи при цьому їздові якості серйозної сучасної машини.

• Фірмове світлодіодне підсвічування від передньої до задньої фари: передня фара, габаритні вогні, задній ліхтар Tombstone та схожі на лезо сигнали повороту.

• Фірмове кермо типу пулбек.

• Зниження ваги на 17 кг у порівнянні з попередньою моделлю

• Антиблокувальна система входить у базову комплектацію.

Breakout®

З більшим кутом нахилу та спритністю, яку навіть не могли уявити на мотоциклі, що випромінює драгстерний стиль, модель Breakout виводить подовжений, атлетичний вигляд на сучасний рівень.

• Новий гладенький зверху паливний бак об'ємом 13,2 літри.

• Довгий та широкий із заниженими 49-міліметровими передніми вилками зі збільшеним кутом нахилу

• 18-дюймове заднє (шина 240 мм) і 21-дюймове переднє (шина 130 мм) литі алюмінієві колеса з чорним глянцевим порошковим покриттям у стилі Gasser

• Особлива світлодіодна фара Daymaker

• Низькопрофільний цифровий дисплей приладів, встановлений на стійку.

• Зниження ваги на 17 кг у порівнянні з попередньою моделлю

• Антиблокувальна система входить у базову комплектацію.

• Опційно: Двигун Milwaukee-Eight 114

Fat Bob®

Міцне зчеплення з асфальтом, підвіска, що згладжує усі вибоїни, маневреність та затемнений неперевершений вигляд роблять Fat Bob революційним мотоциклом, який може створити лише Harley-Davidson.

• Зігнута наверх вихлопна труба 2-1-2 з кастомною обробкою

• Найбільші шини з агресивним чітко вираженим рисунком протектора від Motor Company: 150 мм передня і 180 мм задня

• Подвійні дискові передні гальма

• 13,2-літровий паливний бак

• Зниження ваги на 15 кг у порівнянні з попередньою моделлю

• Перевернуті 43-міліметрові передні вилки у картриджному стилі

• Опційно: Двигун Milwaukee-Eight 114

Street Bob®

Позбавлений усього зайвого з вродженим прагненням до свободи мотоцикл Street Bob не містить ні граму зайвого жиру, який би тягнув його вниз.

• Гладенький зверху паливний бак об'ємом 13,2 літри.

• Колеса з чорними спицями та вкорочені крила

• Низькопрофільний цифровий дисплей приладів, встановлений на стійку.

• Зниження ваги на 7 кг у порівнянні з попередньою моделлю

• Найнижчий MSRP в лінійці Softail

НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКИМИ ОСНАЩЕНИЙ КОЖНИЙ SOFTAIL

• Унікальні світлодіодні фари Daymaker на всіх моделях

• Покращена зарядка електричної системи, більш ніж вдвічі на холостих швидкостях

• Задній амортизатор з легким регулюванням попереднього навантаження (спосіб залежить від моделі)

- Гайковий ключ під сідлом: Softail Slim, Street Bob, Low Rider

- Зовнішня ручка для ручного регулювання: Fat Bob, Fat Boy, Breakout

- Муфта регулювання під сідлом: Deluxe, Heritage Classic

• Нова панель приладів

• Увімкнення запалювання без ключа та система безпеки у стандартній комплектації

• Порт зарядки USB, встановлений на кермовій колонці

• Нові паливні баки

Для отримання додаткової інформації про нові Harley-Davidson Softails та ознайомлення з повними характеристиками відвідайте веб-сайт: www.h-dmediakit.com

*У залежності від моделі.

Про Harley-Davidson Motor Company®

З 1903 року компанія Harley-Davidson Motor Company справджує мрії особистої свободи завдяки круїзерам, туринговим та кастомним мотоциклам, досвіду їзди та подіям, а також всесторонній лінійці деталей, аксесуарів, товарів загального вжитку, мотоциклетної екіпіровки та одягу Harley-Davidson. Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт www.h-d.com.

Повернутися на попередню сторінку