Останні новини

Єдиний офіційний дилер легендарних мотоциклів Harley-Davidson® в Україні.

24 серпень 2016

Єдиний офіційний дилер легендарних мотоциклів Harley-Davidson® в Україні.

Розроблений з чистого аркуша мотор Harley-Davidson Milwaukee-Eight - дев'ятий в історії компанії Big Twin і гідний спадкоємець культової серії американських двигунів. Нова силова установка не тільки володіє підвищеною продуктивністю і поліпшеної паливною ефективністю, але при цьому також відрізняється характерним для V-Твін Harley-Davidson знайомим
дизайном і, звичайно, звучить так, як і личить мотору з Мілуокі.

«При конструюванні Milwaukee-Eight враховувалися побажання наших клієнтів з різних куточків світу, - говорить Скотт Міллер, віце-президент Harley-Davidson® за дизайном і стратегії розробки продукції. -Райдери чекали від нас нового двигуна, який зміг би поліпшити їх турінговий досвід в усіх відношеннях. І вони також вимагали, щоб ми зберегли вірність спадщині марки і зберегли все відмінні риси двигуна V-Twin від Harley-Davidson. Це було непростим завданням, але ми впоралися. Milwaukee-Eight знаменує для Harley-Davidson початок нової ери! »


Новий двигун з'явиться на всіх мотоциклах Harley-Davidson сімейств Touring (включаючи
CVO) і Trike 2017 модельного року. Milwaukee-Eight буде доступний в двох модифікаціях по робочому об'єму і в трьох варіантах виконання:

Milwaukee-Eight 107 (107 дюймів, тисячі сімсот сорок п'ять см3) з системою масляно-повітряного охолодження. Встановлюється на моделі Street Glide® Special, RoadGlide Special®, Road King® / Road King® Classic і Freewheeler®.

Twin-Cooled™ Milwaukee-Eight 107 (107 дюймів, 1745 см3) з рідинним охолодженням головок циліндрів. Встановлюється
на моделі Ultra Limited / Ultra Limited Low, Road Glide® Ultra і Tri Glide® Ultra.

Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 (114 дюймів, 1870 см3) з рідинним охолодженням головок
циліндрів. Встановлюється на CVO ™ Limited і CVO ™ Street Glide®.

Підвищена потужність

Всі двигуни Milwaukee-Eight розвивають більше крутного моменту, ніж мотори мотоциклів сімейства Touring попереднього
покоління, даючи приріст тяги на величину до 11% (точна цифра варіюється, в залежності від моделі). Крім
збільшеного робочого об'єму циліндрів, силові установки Milwaukee-Eight мають підвищений ступінь стиснення і
чотирьохклапанні головки циліндрів, які забезпечують збільшену на 50% пропускну
здатність впускних і випускних клапанів. При цьому клапана Milwaukee-Eight не вимагають регулювання, оскільки спеціальна конструкція коромисел зберігає заданий виробником зазор протягом всього терміну служби двигуна. Дві
свічки запалювання на циліндр сприяють більш ефективному згорянню паливно-повітряної суміші. Один
розподільчий вал з ланцюговим приводом має меншу вагу і спрощену конструкцію, а також володіє зниженим рівнем тертя і шуму.

«Milwaukee-Eight зберіг класичне компонування Harley-Davidson V-Twin з кутом розвалу циліндрів 45 градусів, - каже Алекс Божмоскі, головний інженер Harley-Davidson за силовим агрегатам, який керував командою розробників. -Зрозуміло, нікуди не поділися і потужності характеристики, властиві моторам Harley-Davidson Big Twin: значний крутний момент на «низах» і майже горизонтальна крива потужності в діапазоні середніх оборотів, що ідеально для
турінгових мотоциклів ».

Покращена динаміка розгону

Двигун Milwaukee-Eight важить стільки ж, скільки його попередники, а тому весь приріст продуктивності «конвертується» в
поліпшену динаміку розгону мотоциклів Harley-Davidson. У порівнянні з мотором Twin Cam High
Output 103, новий Milwaukee-Eight 107 розганяє мотоцикл на 11% швидше з 0 до 100 км / год, що еквівалентно
перевазі в два-три корпуси мотоцикла, і зі 100 до 130 км / год на вищій передачі , що еквівалентно перевазі в один-два корпуси мотоцикла. Найоб'ємніший Milwaukee-Eight 114 розганяє мотоцикл на 8% швидше з 0 до 100 км / год і на 12% швидше зі 100 до 130 км /год, чим Twin Cam 110 ™.

Підвищена паливна економічність

Оптимізація впускний і випускний систем, застосована в Milwaukee-Eight, а також більш повне згоряння паливно-повітряної суміші (не в останню чергу - завдяки двом свічок запалювання на циліндр) дозволили знизити витрату палива, в
порівнянні з двигунами попередніх років. Відповідно, збільшився і запас ходу мотоциклів, що для моделей серій Touring і Trike є значною перевагою.

Ефективна система охолодження

У Milwaukee-Eight, оснащеного доопрацьованій випускною системою, поліпшений тепловідвід, що робить їзду на мотоциклах, оснащених новим Big Twin, комфортніше - причому, як для райдера, так і для пасажира. У всіх своїх модифікаціях Milwaukee-Eight обладнаний прецизійною системою охолодження, розробленою з урахуванням специфіки конкретних моделей мотоциклів.
Для охолодження використовується або масло, або охолоджуюча рідина, що подається до найбільш гарячим ділянок головок циліндрів. Нові датчики детонації (по одному на кожен циліндр) забезпечують більш точне управління кутом випередження запалювання. Задня випускна труба перенесена в інше місце, як і каталітичний нейтралізатор, що
дозволило прибрати джерело тепла подалі від пасажира. Частота холостого ходу зменшена з 1000 до 850 об / хв.

Підвищений комфорт

Завдяки новому вузькому картера первинної передачі і низькопрофільному очиснику повітря у водія стало більше місця для ніг. Крім того, більшості райдерів тепер простіше ставити ноги на землю. Двигун Milwaukee-Eight оснащений зчепленням Assist and Slip з поліпшеним гідравлічним приводом, який на 7% зменшує зусилля, потрібне для натискання важеля зчеплення.

Знижений рівень вібрації

Встановлений на гумових подушках Milwaukee-Eight обладнаний одним внутрішнім балансирним валом, який гасить 75% вібрацій першого порядку на холостому ходу, забезпечуючи більш плавну роботу двигуна і підвищений рівень комфорту для райдера і пасажира.Зберігаючи при цьому класичну пульсацію двигуна Harley-Davidson.

Клачисне звучання

Полегшені клапана, один розподільний вал, оптимізований дизайн кришок і компонентів приводу дозволили знизити рівень механічних шумів. Також робить мотор тихіше особлива конструкція впуску та фільтра повітря, одночасно підвищуючи пропускну здатність впускної системи двигуна. В результаті новий Milwaukee-Eight отримав більш тиху механічну частину і більш солідне звучання вихлопу. Мотор Harley-Davidson відповідає всім міжнародним стандартам шумності і токсичності
вихлопу і при цьому видає при роботі характерний рокіт, який неможливо сплутати ні з чим.

Удосконалена система зарядки

Система зарядки акумуляторної батареї забезпечує збільшений на 50% зарядний струм, що пояснюється підвищеними вимогами до потужності електросистеми сучасних турінгових мотоциклів. Це дозволяє використовувати на мотоциклах Harley-Davidson додаткове освітлення, потужні аудіокомпоненти, підігрів рукояток керма та інші аксесуари.

Новий дизайн двигуна

Milwaukee-Eight відрізняється елегантним сучасним стилем, в якому також вгадується багату спадщину попередніх двигунів Harley-Davidson Big Twin.

«Milwaukee-Eight випромінює силу і міць одним своїм виглядом, - говорить Бред Річардс, директор Harley-Davidson по дизайну. - Я б порівняв його плавцеві з вузькою талією і широкими м'язистими плечима. Кришки клапанів подібні тонкій шкірі, обтягує м'язи. Здається, що коромисла готові вирватися з двигуна! .. І вони масивні. Якщо, сидячи на мотоциклі, подивитися вниз, то двигун відразу кидається в очі »

Повернутися на попередню сторінку