Останні новини

HARLEY-DAVIDSON® LOW RIDER® S РОЗШИРЮЄ МЕЖІ ПОТУЖНОСТІ КРУЇЗЕРІВ

28 січень 2016

HARLEY-DAVIDSON® LOW RIDER® S РОЗШИРЮЄ МЕЖІ ПОТУЖНОСТІ КРУЇЗЕРІВ

Оригінальна модель Harley-Davidson® Low Rider® розширює межі заводського кастомного мотоциклу. Harley-Davidson демонструє нове покоління видовищного затемненого стилю із випуском моделі Low Rider® S в середині року.

Оснащена двигуном Screamin’ Eagle® Twin Cam 110™, модель Low Rider S приєднується до недавно випущених моделей Fat Boy® S та Softail Slim® S в якості третього представника лінійки круїзерів Harley-Davidson’s S Series — мотоциклів, створених для надання максимальної потужності із стилем, на який надихає світова культура кастомів. Оновлена підвіска та гальма доповнюють пакет «performance» цього готового до дії, "роздягненого" мотоцикла.

«Мотоциклісти не переставали запитувати, коли Harley-Davidson випустить ще один агресивний, потужний мотоцикл подібний легендарним моделям FXR», — сказав директор зі стилю Harley-Davidson Бред Річардс. «Це наша відповідь на поставлене питання. Low Rider S створений, виходячи з поточного кастомного тренду високих мотоциклів та нашої стильної спадщини, але він також прагне вивести потужність Harley-Davidson на новий рівень для нового покоління мотоциклістів. Ми хотіли дійсно з'єднати мотоцикліста з дорогою, забезпечуючи миттєву потужність та маневреність мотоцикла, у якого залишили лише найнеобхідніше».

Необхідне починається з двигуна. Двигун Screamin’ Eagle Twin Cam 110 — це потужний двигун V-Twin з найбільшим об'ємом, що встановлюється на заводі Harley-Davidson. Оснащений потужним впускним колектором Screamin’ Eagle® Heavy Breather та вихлопною трубою «2-в-2» у стилі Fat Bob, цей двигун видає 115 футофунтів максимального крутного моменту при 3500 обертів на хвилину, що на 13 відсотків більше, ніж на стандартній моделі Low Rider. Потужне зчеплення забезпечує передачу цієї сили на 6-ступінчасту трансмісію Cruise Drive®. Круїз-контроль, що забезпечується новим електронним керуванням за допомогою дросельної заслінки, є елементом стандартного обладнання. Увесь силовий агрегат та вихлопна труба виконані у поєднанні чорного глянцевого покриття та чорної порошкової фарби.

Модель Low Rider S оснащена таким чином, аби бути настільки ж маневреною, як і потужною. Емульсійні заповнені азотом амортизатори Premium Ride та вилка картриджного типу Premium Ride забезпечують відмінну керованість та комфорт. Елементи передньої та задньої підвіски швидко реагують на невеликі нерівності та утримують шини в контакті з поверхнею дороги для впевненого, контрольованого управління та ефективного гальмування. Потрійні дискові гальма з подвійними плаваючими передніми роторами оснащені стандартною антиблокувальною системою. Нове, одномісне сідло, плоске драгстерне кермо на 5,5-дюймових стійках та елементи управління, розташовані на середній висоті, надають мотоциклісту агресивного положення з піднятими руками та ногами перпендикулярно підніжкам. Висота сідла залишається низькою, на рівні 26,6 дюймів.

Мотоцикліст бачить дорогу через вітрове скло з відмінним оглядом, за яким можна одразу впізнати Low Rider S на дорозі.

«Коли ви їдете швидко у такому вертикальному положенні, потрібний певний захист від вітру», — говорить головний стиліст Harley-Davidson Дайс Нагао. «Той підхід, у якому ми розмістили передню фару, надає Low Rider S агресивного вигляду. Це потужний спосіб представити особистість мотоцикла».

Одномісне сідло та обрублене заднє крило забезпечують лаконічний вигляд задньої частини мотоцикла. Оскільки жоден інший колір не заявляє про себе так, як чорний, Low Rider S пропонується лише у кольорі Vivid Black на листковому металі. Покриття інших поверхонь чорною фарбою підтримує темну тему — від вилок до консолі та стійок заднього крила. Єдиний виняток: нові легкі литі алюмінієві колеса Magnum Gold, на які нас надихнули золотисті магнієві колеса, що використовувались на гоночних автомобілях у 1960-х роках. Золотий значок на баку віддає належне моделі 1977 XLCR Café Racer.

Повернутися на попередню сторінку