Останні новини

НОВИЙ HARLEY-DAVIDSON FORTY-EIGHT SPECIAL ТА IRON 1200 SPORTSTERS ПОЄДНУЮТЬ РЕТРО-ДИЗАЙН З СУЧАСНОЮ ПОТУЖНІСТЮ

22 лютий 2018

НОВИЙ HARLEY-DAVIDSON FORTY-EIGHT SPECIAL ТА IRON 1200 SPORTSTERS ПОЄДНУЮТЬ РЕТРО-ДИЗАЙН З СУЧАСНОЮ ПОТУЖНІСТЮ

З моменту створення у 1957 році дизайн Sportster постійно змінювався, як самою Motor Company, так і власниками байків: Sportster як боббер, чоппер, кросовий мотоцикл і café racer; як герой на плоских треках та маршрутах перегонів і дорожніх перегонах; як доступний стартовий байк для початківців та кастомний круїзер. 


«З моменту свого створення Sportster пропонує ідеальне поєднання розміру, потужності та характеру, яке робить його привабливим для різних райдерів», — сказав Бред Річардс, віце-президент Harley-Davidson зі стилю та дизайну. «Sportster — це байк, який відносно легко «роздягнути» та модернізувати. Те, що ми зробили, аби створити новий Iron 1200 та Forty-Eight Special, абсолютно відповідає тому, що власники Sportster робили і роблять зі своїми мотоциклами протягом поколінь».


Нова графіка на паливному баку вирізняє Iron 1200 і Forty-Eight Special, та поєднує сміливі кольорові смуги з формальним шрифтом, кольором та графічними елементами, які були популярними на оригінальних мотоциклах у 1970-х.


«Зображення на цих двох паливних баках відображають сучасні тенденції, які ми бачимо у кастомних мотоциклах, та в дизайні взагалі, перехід від більш складних та заплутаних малюнків до простих та чистих», — повідомив Річардс. «Також важливо відмітити, що ці зображення підкреслюють форму паливного бака, а у випадку Sportster, ця форма бака є класичним самостійним елементом дизайну».


inline_kbd8acfc0e289f866bf244c212d5d1f4_30eb2f90f57e.jpg


Iron 1200

Рецепт успіху Iron 1200 починається з потужності. Двигун 1202cc Evolution® 1200 V-Twin видає на 36 відсотків більше крутного моменту (73,0 футофунтів порівняно з 53,8 футофунтів), ніж двигун 883 Evolution, який встановлено на Iron 883 — початковій міській моделі в сімействі Sportster. Iron 1200 забезпечує більше активності для «вуличних боїв» — більше потужності, щоб зірватися на зелене світло світлофора та більше крутного моменту у середньому діапазоні для маневрування у трафіку. Більше потужності означає більше шумного задоволення.


Атласно-чорне кермо «міні-ейпхенгер» є важливим елементом вигляду гаражного чопера, яке миттєво додає такого характеру. Цей руль діаметром 1,0 дюйм, пропонує підйом на 8,75 дюймів, 32-дюймове розширення та 6,5-дюймове відхилення назад, що відкриває трикутник райдера з позицією «кулаки вгору». Глянцеве чорне вітрове скло, що обрамляє передній ліхтар, — це стильний вплив Західного узбережжя, що посилює вигляд високого керма та призначене забезпечити відхилення вітру на швидкості, при цьому надаючи простір для демонстрації індивідуальності. Соло-сідло Café у стилі «фастбек» простягається до заднього крила і допомагає утримувати райдера на місці, коли ви надаєте прискорення з усім крутним моментом Evolution 1200.

inline_tc2023dfea5f9dbf09feb306f52fd648_b495090383ea.jpg

На класичному паливному баку об'ємом 3,3 галони моделі Sportster нанесені різнокольорові смуги, які простягаються навколо всього профілю баку. Темне покриття двигуна допомагає привернути погляди до яскравої графіки на баку. Серед варіантів фарбування паливного баку: Vivid Black, Twisted Cherry та Billiard White, які завжди контрастують з вітровим склом Vivid Black.


Увесь силовий агрегат має стильне забарвлення з популярним кольором: чорна верхня та нижня клапанні коробки, чорні щитки випускного трубопроводу та глушника та чорні кришки таймера, основного приводу та кришка зчеплення. Хромовані трубки штоку та кришки штовхача — єдині яскраві елементи, які підкреслюють форму двигуна V-Twin. Iron 1200 оснащений повністю чорними 9-спицевими колесами (19-дюймове переднє і 16-дюймове заднє) та однотонним чорним заднім кожухом ременевого приводу й задньою зірочкою. 


Harley-Davidson Smart Security System та антиблокувальна гальмівна система (ABS) постачаються з заводу в базовій комплектації моделі Iron 1200.


inline_i6af8ff1a30eb26f4357c3fe556268e6_97d909d64f01.jpg


Forty-Eight® Special

Широка передня частина Forty-Eight Special – 130-міліметрова передня шина на 49-міліметрових вилках, закріплена масивними траверсами з кованого алюмінію, — виглядає особливо агресивно в поєднанні з глянцевим чорним кермом Tallboy висотою 7,25 дюймів.


«Ми спеціально вибрали кермо Tallboy через його форму», — сказав Річардс. «Воно забезпечує менше відтягнення назад, ніж Mini-Ape, — вигляд, який відмінно пасує агресивній передній частині з меншим паливним баком моделі Forty-Eight Special».


inline_a805829e7aa69fa5f1cb4669cdffc042_37b092620abd.jpg


На паливному баку об'ємом 2,2 галони у формі арахісу моделі Sportster нанесені масивні, горизонтальні смуги, що обрамляють простий текстовий логотип Harley-Davidson. Для паливного баку доступні три варіанти фарбування: Vivid Black, Wicked Red і Billiard White.


Двигун Evolution 1200 відрізняється чорним верхом та широкою частиною яскравого хрому внизу, включаючи хромовані кришку основного приводу, кришки люку та зчеплення, а також однотонний хромований глушник і щитки випускного трубопроводу. Хромовані нижні клапанні коробки, трубки штоку та кришки штовхача контрастують з чорними циліндрами, підкреслюючи форму двигуна V-Twin. Високопродуктивні передні та задні шини Michelin Scorcher 31 встановлені на 9-спицеві колеса Black Split з литого алюмінію (16-дюймові переднє та заднє).


Harley-Davidson Smart Security System та антиблокувальна гальмівна система (ABS) постачаються з заводу в базовій комплектації моделі Forty-Eight Special.


inline_oa7180d5945ff6cff840030ac59ef569_ef7cd8a954bc.jpg


Про Harley-Davidson Motor Company
З 1903 року компанія Harley-Davidson Motor Company справджує мрії особистої свободи завдяки круїзерам, туринговим та кастомним мотоциклам, досвіду їзди та подіям, а також всесторонній лінійці деталей, аксесуарів, товарів загального вжитку, мотоциклетної екіпіровки та одягу Harley-Davidson. Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт www.h-d.com.


Повернутися на попередню сторінку