Останні новини

МОТОЦИКЛИ DARK CUSTOM ВІД HARLEY-DAVIDSON БЕНТЕЖАТЬ БУНТІВНУ ДУШУ

02 вересень 2015

Почніть з темного полотна. Додайте кінських сил і душі. Та індивідуальності. Рух Harley-Davidson Dark Custom «роздягає» мотоцикл до його механічної суті, а досвід їзди на мотоциклі — до бунтівної основи — у пошуках свободи та самовираження.

inline_sf4ef9222cf7833d12d4fdce50e88a91_49d49e7b5193.jpg

На 2016 рік Harley-Davidson затверджує своє лідерство Dark Custom з новими мотоциклами Iron 883™ та Forty-Eight,®, — упертими машинами, які пропонують аутентичний, доступний досвід новому поколінню байкерів. Ковані, спресовані та механічно оброблені до мінімалістичної досконалості, мотоцикли Iron 883 та Forty-Eight забезпечують баланс між функціональністю та стилем, який може настояти на своєму або запалити вогонь кастомного натхнення.

«З Dark Custom ми втілюємо красу базової структури мотоциклу», — сказав директор зі стилю Harley-Davidson Бред Річардс. «Мова йде про красу гайок і болтів, сталі та гуми, а також серця машини — двигуна V-Twin Harley-Davidson. Dark Custom повертається до витоків нашого стилю, але при цьому також пропонує байкерам рухатись вперед, зробити мотоцикл Dark Custom індивідуальним завдяки аксесуарам, винахідливості або досвіду їзди».

Iron 883

Черпаючи натхнення з побудованих у гаражах бобберів минулого та сучасності, нова модель Iron 883 вкорочена та перфорована, навмисно дещо «первісна» та груба навколо країв. Обрізані крила, затемнений силовий агрегат та вихлопна труба, драгстерське кермо, та одномісне сідло в стилі «tuck-and-roll» викликають натиск, що нагадує вуличну кулачну бійку. Ребристі кришки повітряного фільтра говорять на підтримку викарбованої зі сталі аутентичності цього мотоцикла. Деталі у вигляді кульового отвору на кожусі ременевого приводу, щитки випускного трубопроводу та дужки переднього крила нагаддують про зусилля рейсерів зробити мотоцикл легшим.

Кольори та оздоблення Iron 883 були обрані таким чином, аби допомогти приховати пісок та бруд від їзди та життя в міському середовищі для байкерів, у яких немає або які не бажають мати садовий шланг та доріжку.

«Я завжди прагнув до того, аби цей байк виглядав краще з деяким нальотом бруду або патини», — повідомив старший стиліст Harley-Davidson Дайс Нагао, який очолював проект щодо дизайну Iron 883. «Він швидкий і спритний та закликає байкера бути агресивним. Під час поїздок на ньому з'являються певні потертості, подряпини та інші характерні позначки. Ми не можемо зробити цього на заводі. Це привілея власника, і стає частиною історії мотоцикла».

Iron 883 оснащений мотором 883cc Evolution® V-Twin, який не стане вас стримувати та забезпечить відмінну потужність. Затемнений плаваючий передній гальмівний диск доповнює дев'ятиспицеві темні алюмінієві колеса з обробленими висвітленими деталями, що знижують непідресовану вагу в сумі на вісім фунтів для покращення керованості та комфорту їзди.

Плавність ходу і керованість додатково покращуються новими вилками картриджного типу та новими емульсійними задніми амортизаторами з пружинами перемінної жорсткості та різьбовим кільцем попереднього навантаження, який полегшує регулювання амортизації відповідно до дорожніх умов або ваги пасажира. Спеціальний ключ регулювання амортизації знаходиться під сідлом. Пасажирське сидіння, що відповідає оббивці сідла «tuck-and-roll», буде запропоновано через підрозділ Genuine Motor Parts & Accessories компанії Harley-Davidson®.

Модель Iron 883 2016 року пропонується в чотирьох варіантах кольорів: Charcoal Satin, Black Denim або Olive Gold з логотипом «орел та щит» на баку або Hard Candy Custom Gold Flake з елементами полум'я в парі з чорними крилами.

Forty-Eight

Новий мотоцикл Forty-Eight відрізняється атлетичною зовнішністю. Широка 130-міліметрова передня шина на 49-міліметрових вилках, закріплена масивними траверсами з кованого алюмінію і алюмінієвою дужкою вилки. Класичний паливний бак у формі арахісу об'ємом приблизно 4 л, створює вузьку, атлетичну «талію». Вкорочені крила демонструють гуму шин. Ідеальний баланс чорного, кольору та хрому надає цьому мотоциклу сміливого вигляду.

«Низьке кермо та винесені вперед ножні органи управління надають вершнику Forty-Eight агресивної постави, тому ми зосередились саме на такому стилі», — сказав промисловий дизайнер/стиліст Harley-Davidson Бен МакГінлі, який є провідним стилістом у цьому проекту. «Велике переднє колесо нагадує каток, що їде вулицею, і ми поєднали його з меншим круглим повітряним фільтром та хромом на випускній трубі, аби привернути увагу до двигуна, який виглядає дещо більшим під баком у формі арахісу. Я б описав тему цього мотоциклу як «динамічні м'язи».

Стиль паливного баку відрізняється горизонтальними смугами, що повертають нас до стилю 1970-х, який знову з'являється сьогодні на кастомних мотоциклах. Ці лінії повторюються і в інших деталях мотоциклу — строчках сідла, щитках випускного трубопроводу з прорізами, задній зірочці та ременевому приводі. Нові легкі литі алюмінієві колеса мають дев'ять розщеплених спиць і суцільне чорне покриття з обробленими висвітленими деталями. Поєднання сигналів стоп/задній хід/поворот позбавляє заднє крило від зайвого нагромадження.

Нові 49-міліметрові вилки мають картриджний дизайн, що доповнює нові емульсійні задні амортизатори з пружинами перемінної жорсткості та різьбовим установочним кільцем попереднього навантаження, — поєднання, яке забезпечує першокласну, контрольовану їзду навіть на міській бруківці. Ключ регулювання амортизації знаходиться під одномісним сідлом, форма якого покликана забезпечувати комфорт вершнику протягом усього дня.

Модель Forty-Eight 2016 року пропонується в чотирьох варіантах кольорів: Vivid Black, Billet Silver, Velocity Red Sunglo та Olive Gold. Опції Hard Candy Custom включають Hard Candy Cancun Blue Flake та Hard Candy Gold Flake.

Повернутися на попередню сторінку