Останні новини

МОДЕЛЬНИЙ РЯД HARLEY-DAVIDSON 2016 РОКУ СТАЄ ТЕМНІШИМ ТА ПОТУЖНІШИМ

25 серпень 2015

Нові моделі Dark Custom — найпотужніша лінійка круїзерів в історії компанії та широкий діапазон покращень технічних характеристик та стилю підкреслюють потужний новий модельний ряд Harley-Davidson на 2016 рік.

inline_rc51567a9a5eb0b286c3c95cdfb3d36a_023a79e5b7ac.jpg

Основні характерні риси мотоциклів Harley-Davidson на 2016 рік

  • Нові моделі Iron 883™ та Forty-Eight® стверджують лідерство Dark Custom від Harley-Davidson завдяки мотоциклам, натхненним бунтівним духом минулого з оновленим сучасним дизайном та новими підвісками, які додають трохи м'якості душі Harley-Davidson.
  • Нові круїзери S-серіїлімітованого випуску відрізняються високою потужністю та сучасним стилем. Мотоцикли Fat Boy® S та Softail Slim® S поєднують у собі багате оздоблення з двигуном Screamin’ Eagle Twin Cam 110 для створення стилю та потужності, що примушують усіх обертатись йому вслід.
  • Доступні раніше лише на турингових мотоциклах Harley-Davidson двигуни High Output Twin Cam 103™ підвищують потужність для всіх моделей Softail®, створюючи найпотужнішу лінійку круїзерів в історії Harley-Davidson.
  • Революція у світі турингових мотоциклів Project RUSHMORE розширюється з поверненням мотоциклу Road Glide® Ultra.

«Це ще один історичний рік для Harley-Davidson», — сказав Марк-Ганс Річер, старший віце-президент і директор з маркетингу Harley-Davidson. «Ми представляємо найпотужнішу колекцію круїзерів за всю нашу історію, включаючи мотоцикли нової S-серії. Ми піднімаємо планку на мотоцикли Dark Custom з новими моделями Iron 883 та Forty-Eight — найчистішим виразом дизайнерського руху, який ми розпочали в 2008 році. І ми розширюємо своє лідерство з поверненням Road Glide Ultra та редизайном популярного Heritage Softail Classic».

Душа Dark Custom

Новий мотоцикл Iron 883 — навмисно дещо «первісний» та грубий навколо країв з сучасним дизайном, що черпає натхнення з побудованих у гаражах бобберів минулого та сучасності. Повністю нова передня та регульована задня підвіска, полегшені колеса з хромованими обідками та покращені сидіння підвищують комфорт та керованість для плавного руху шляхом, що лежить попереду. . Новий Forty-Eight досягає загрозливої постави завдяки широкій передній шині, новим колесам з хромованими обідками та масивному передньому краю з новими 49-міліметровими вилками. Він також відрізняється покращеною регульованою задньою підвіскою та сідлом. Деталі у ретро-стилі та ідеальний баланс чорного, кольору та хрому надає цьому мотоциклу сміливого вигляду. Байкери, що пересуваються жорсткими та переповненими міськими вулицями на стрункій і спритній моделі Street® 750 від Harley-Davidson, оцінять підвищену впевненість від нової передньої та задньої гальмівної системи.

Найпотужніший модельний ряд круїзерів за всю історію

Задні шини благатимуть про пощаду з найпотужнішою в історії Harley-Davidson лінійкою круїзерів. Оснащені двигуном Screamin’ Eagle Twin Cam 110, нові круїзери Fat Boy S та Softail Slim S забезпечують потужність, відведену колись лише моделям Custom Vehicle Operations (CVO). Обидві моделі лімітованого випуску відрізняються затемненим стилем для грізного вигляду, що відповідає їхнім м'язам. Softail Slim S доступний в новому кольорі Olive Gold Denim у військовому стилі, аби віддати данину поваги післявоєнним кастомам, які започаткували рух бобберів. Harley-Davidson надає більшій кількості байкерів потужності від Project RUSHMORE, зробивши двигун High Output Twin Cam 103 стандартним для усіх інших моделей Softail 2016 року.

Круїз-контроль Softail

У нас є ще більше новин щодо круїзерів в 2016 році: вперше електронний круїз-контроль доступний на усіх моделях Softail від Harley-Davidson. Зручний електронний круїз-контроль Harley-Davidson, що забезпечується новим електронним керуванням за допомогою дросельної заслінки, стає стандартним обладнанням на моделях Heritage Softail® Classic, Softail® Deluxe, Fat Boy S та Softail Slim S 2016 року та доступний в якості додаткового приладдя для усіх інших моделей Softail 2016 року.

Нова підвіска Sportster

Усі моделі Sportster® 2016 року підкорюватимуть жорстку дорогу з абсолютно новою передньою та задньою підвіскою та покращеними сидіннями, що працюють разом для покращення комфорту та керованості для байкера. Нові сидіння зроблені з високоякісних матеріалів та відрізняються покращеною формою для забезпечення більшого комфорту та підтримки. Модернізована підвіска Sportster поєднує емульсійні амортизатори з новими передніми картриджними вилками. Заряджені газоподібним азотом амортизатори опираються аерації масла та оснащені внутрішнім зблокованим клапаном з 36-міліметровими поршнями і високоефективним маслом для забезпеченням відмінного регулювання опору на ходах відбою і стиснення, швидко реагуючи на невеликі нерівності на дорозі та підтримуючи контакт шин з нерівним дорожнім покриттям. Пружини з попередньо встановленим навантаженням перемінної жорсткості регулюються кільцем з різьбленням за допомогою ключа, що знаходиться під сидінням. Міцні вилки, налаштовані на покращення усунення вібрації, оснащені каліброваним поршнем, зблокованим клапаном та пружинами перемінної жорсткості для послідовного відчуття протягом усього діапазону стиснення та розширення підвіски. Пружина потрійної жорсткості та масляний замок дозволяє вилкам протистояти коливанням колеса у вертикальній площині при різкому гальмуванні.

Road Glide Ultra

Два роки відсутності у лінійці турингових мотоциклів Harley-Davidson моделі Road Glide Ultra були витрачені на покращення стилю, відмінну аеродинаміку та оптимізовану турингову ергономіку для вершника та пасажира — повний вплив зусиль з розвитку продукції проекту Project RUSHMORE під керівництвом користувачів. Завдяки неперевершеній потужності двигуна Twin-Cooled™ High Output Twin Cam 103™, що рухає новий Road Glide Ultra, він перевищить очікування найвибагливіших власників турингових мотоциклів.

Heritage Softail Classic

Поєднуючи ностальгічний стиль з плавною, сучасною продуктивністю Softail, мотоцикл Heritage Softail Classic в 2016 році отримає оновлений стиль та потужний двигун High Output Twin Cam 103, стандартний електронний круїз-контроль та нову покращену структуру підтримки кофрів.

Повернутися на попередню сторінку